Un acte senzill i lluït.
Els xiquets i xiquetes del cole de La Torre han estat els protagonistes de l'inauguració de la Casa Alta i s'han portat superbè...
La Consellera s'ha dirigit a ells dient que "és un goig estar en un poble menut ple de xiquets, perquè fa llàstima visitar altres pobles de la Comarca on la despoblació fa que no hi haja ni cole ni xiquets" i els ha parlat de la importància de cuidar i valorar la Torre de les Maçanes i la seua Casa Alta.
L'arquitecte de la Conselleria Santiago Varela, tambè ha explicat als xiquets com s'han fet les obres de la casa alta i com podem gaudir ara d'un magnífic monument nostre i de tots.
Ha estat molt be i ho diu qui tenia com il·lusió personal per la legislatura que vaig estar alcalde del meu poble, que la Casa Alta es restaurès ja d'una i poguerem sentir-nos orgullosos d'ensenyar-la a tots. Molt gratificant...
Enhorabona al Poble de La Torre.
Què ganes tenia! Primer com a xiqueta i, des de fa uns anys, com a mestra. Tots els anys, el 8 d'octubre, els xiquets i les xiquetes del cole de la Torre han pujat fins la Casa Alta. Allí els hem contat un trosset de la nostra història des de que el Rei En Jaume va estar per aquestes terres. Els xiquets sempre han escoltat atents i després han cantat allò de:Jaume I tenia cent soldats...Però ahí quedava tot. Sempre la mateixa pregunta:No podem entrar?
Hui s'ha fet realitat un esdeveniment per a recordar. Els XIQUETS, i no altres, han sigut els protagonistes. Des de la planta superior han pogut imaginar el temps del passat, però hui sense ballestes ni arcabussos per a lluitar. Hem gaudit del poble que hem aconseguit entre tots mirant pels ullals diminuts, on a partir d'ara ja no hi entraran més oronetes.
Hui és un dia important. Alguns han tingut que cumplir 40 anys per poder entrar-hi, però altres PRIVILEGIATS en tan sols 3 anys han pogut contemplar un somni fet realitat.
GRÀCIES A TOTS ELS QUE HAN FET POSSIBLE QUE AIXÍ FORA.
QUOTE: Què ganes tenia! Primer com a xiqueta i, des de fa uns anys, com a mestra. Tots els anys, el 8 d'octubre, els xiquets i les xiquetes del cole de la Torre han pujat fins la Casa Alta. Allí els hem contat un trosset de la nostra història des de que el Rei En Jaume va estar per aquestes terres. Els xiquets sempre han escoltat atents i després han cantat allò de:Jaume I tenia cent soldats...Però ahí quedava tot. Sempre la mateixa pregunta:No podem entrar?
Hui s'ha fet realitat un esdeveniment per a recordar. Els XIQUETS, i no altres, han sigut els protagonistes. Des de la planta superior han pogut imaginar el temps del passat, però hui sense ballestes ni arcabussos per a lluitar. Hem gaudit del poble que hem aconseguit entre tots mirant pels ullals diminuts, on a partir d'ara ja no hi entraran més oronetes.
Hui és un dia important. Alguns han tingut que cumplir 40 anys per poder entrar-hi, però altres PRIVILEGIATS en tan sols 3 anys han pogut contemplar un somni fet realitat.
GRÀCIES A TOTS ELS QUE HAN FET POSSIBLE QUE AIXÍ FORA.
Estic fart dels meus amics,tots son una panda de maricons i de fills d puta en especial tu marico
Si tens ous buscam desgraciat q et vaig a aprtir la boca,este poble esta plet de putes i maricons com tots vosaltres.
quan puga em llargare de esta merda de poligams i anormals.
Vull q tot el mon conega la meva opinio so cabronssssssssssssss.....................................................................................i me tirat a totes les putes del poble.fins i tot a miriam polsi...saps qui es?una guarreta q le gustan mas las pollas q aun tonto un la piz.vullq sentere mario,altre marico de merda.
si tens ous saps on viu desgraciat.tenc molt de cuidat no siga q el meu germa et pete el cul a tots cabrons...